World of Wolve and human
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

World of Wolve and human

Leef hier het leven als wolf of mens, samen ga je de strijd aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vechten op WOWAH

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nakama
Admin
Nakama


Aantal berichten : 222
Woonplaats : Zuid-limburg ontdek zelf maar waar
Registration date : 15-03-08

Paspoort
Leeftijd: 1 jaar
Wolf/Eigenaar: Geen
Vriend(in)/Partner: -

Vechten op WOWAH Empty
BerichtOnderwerp: Vechten op WOWAH   Vechten op WOWAH Icon_minitimevr maa 21, 2008 5:33 pm

Het valt me op (na het lezen van de berichten in de stam van die schaduwruiters) dat er toch wel flink wat word gevochten, niets op tegen maar toch een rij van wat wel in gewone gevechten mag en wat niet kan (daarvoor moet je de ander dus PBen) als je nog iets hebt wat niet zorgt dat het dodelijk is kun je me gerust PBen ik kijk wel of ik het erbij zet Wink
WEL:
° (wolven)Bijten voor verdediging/ lichte aanval
° (Mensen)Verdedigen met wapens niet in gedeeltes boren waar organen kunnen zitten! meestal als die nie meer werken ben je namelijk half dood als je goed richt Razz
° (Mensen)je kan best een speer werpen/ een pijl schieten ofzo, maar zorg dat je niemand dan dodelijk verwond!!
NIET:
°(Wolven) iemand zn hoofd/ keel openbijten normaal en omdat dit toch deels real is ben je dan óf een haast onthoofd kip óf gewoon morsdood
° (Mensen) een wolf/ ander mens richting de organen (bewust) snijden richten enz..
° (Wolf en mens) iemand zo hard bijten dat hij teveel bloed kán verliezen en dus sterft aan bloed tekort

kritiek en suggesties
PB me gerust Wink

Nakama
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfandhuman.actieforum.com
 
Vechten op WOWAH
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De God in WOWAH

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World of Wolve and human :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: